Så gör du för att ringa Kundcenter
Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.
Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.
Saknar du vår telefontjänst? Anslut dig och skaffa kod i internetbanken. Klicka på knapparna Aktivera när du är inloggad. Saknar du internetbanken? Skaffa både internetbanken och telefontjänst genom att logga in med Mobilt BankID.
Sedan är du välkommen att ringa oss på 0502-185 00.
Är du redan ansluten till vår telefontjänst, men saknar kod? När du ringer till Kundcenter kan du välja att legitimera dig med Mobilt BankID eller med en PIN-kod.
Gör så här för att skaffa Mobilt BankID
Du kan aktivera eller skapa ny PIN-kod i internetbanken.
Logga in och skapa ny PIN-kod